Meer resultaten voor gedragscode telemarketing

 
gedragscode telemarketing
Regels voor telemarketing ACM.nl.
Belt u consumenten om een product te verkopen of een dienst aan te bieden? Vaak zijn ze niet voorbereid op een verkoopgesprek. Houd u daarom aan de regels voor telemarketing. Gebruik het Bel-me-niet Register. Mensen die staan ingeschreven in het Bel-me-niet Register mag u niet bellen.
seo
Samenvatting Gedragscode Telemarketing opvraagbaar.
Samenvatting Gedragscode Telemarketing opvraagbaar. Door het beschikbaar stellen van de samenvatting Gedragscode aan onze relaties en de contactcenters waar zij mee werken, zorgen wij ervoor dat alle partijen direct kunnen voldoen aan de Code, verduidelijkt Jim Verschelden, directeur van Weetwatjezegt.nl.
Miele wasmachine
Bekijk onze gedragscodes Altijd Nuon.
En als u de hele gedragscode wilt lezen, gaat u via de link naar het betreffende document. Gedragscode Consument en Energieleverancier 2015. In deze gedragscode staan gedragsregels voor contacten tussen de energieleverancier en de consument. Deze volledige gedragscode is te lezen op.:
VPN
Nieuwe regels voor telefonische verkoop Verkoop ondernemingsdatabank.nl.
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen. Indicator BV Schootense Dreef 31 Postbus 794 5700 AT Helmond KvK-nummer: 17085336. Tel: 0492 59 31 31 Fax: 040 711 17 00 http//www.indicator.nl: klantenservice@indicator.nl. Doorzoek deze rubriek. Nieuwe regels voor e-mailings.
Hardhout
DDMA Gedragscode Telemarketing 2012 DDMA.
In deze Gedragscode voor Telemarketing zijn de gedragsregels opgenomen die van toepassing zijn bij Telemarketing door of namens leden van de brancheorganisatie DDMA en KSF. De GTM heeft tot doel dat Telemarketing door de leden wordt ingezet op een verantwoorde manier zodat het vertrouwen van de consument in Telemarketing niet wordt geschaad.
Code Telemarketing DMCC.
Maar om de kwaliteit van ongevraagde commerciële telefoongesprekken te waarborgen, hebben telemarketingbedrijven zelf ook regels opgesteld. Die staan in de Code Telemarketing, die een Gedragscode en een Reclamecode bevat. De Reclamecode Telemarketing geeft een standaard en aanvullende regels voor commerciële telefoongesprekken.
Nieuwe gedragscode telemarketing.
Op 26 april jongstleden presenteerde DDMA de nieuwe Gedragscode Telemarketing: een geactualiseerde versie van de in 2003 geïntroduceerde Code Telemarketing. Voor de bijeenkomst hadden zich in totaal 180 belangstellenden aangemeld. Een ongekend hoog aantal voor de presentatie van een gedragscode.

Contacteer ons